Η Κατερίνα Κορωναίου σπούδασε και μεγάλωσε στο Ηνωμένο Βασίλειο, κατέχοντας τίτλους σπουδών BA Marketing Design στο University of Guildhall και MA Marketing Communication στο University of Westminster.
H επικοινωνία είναι ένα έντονο χαρακτηριστικό της προσωπικότητα της το οποίο συνάδει άρρηκτα με τις σπουδές της και την επαγγελματική της πορεία μέχρι και σήμερα.
Ξεκίνησε την καριέρα της εκπαιδεύοντας φοιτητές του Art & Design για να ταξιδέψουν στο εξωτερικό και να σπουδάσουν.
Στην συνέχεια αποφάσισε να κάνει το δικό της επιχειρηματικό βήμα, ανοίγοντας την δική της επιχείρηση, ένα βιβλιοπωλείο. Όπου είχε την ευκαιρία να έρθει σε επαφή με τις πραγματικές συνθήκες που καλείται να αντιμετωπίσει ένας επιχειρηματίας όπως: η διαχείριση πελατών, προμήθειες, έλεγχο αποθέματος κ.α.
Η ενασχόληση της αυτή με την δική της επιχείρηση και με τις δικές τις ευθύνες θα της δώσουν αρκετά εφόδια για το μέλλον ενώ ταυτόχρονα άρχισε να εργάζεται στο τμήμα του Account Service στην οικογενειακή επιχείρηση, όπου θα γίνει και ο επόμενος επαγγελματικός της σταθμός.
Η καριέρα της στην Synergy ξεκίνησε το 2003 και πέρασε σταδιακά από όλα τα τμήματα αποκτώντας την απαραίτητη εμπειρία τόσο στις διεργασίες το operations αλλά και σε θέματα διαχείρισης πελατών και Customer Service.
Έχοντας λάβει την εμπειρία αυτή, ξεκίνησε να αναπτύσσει το Customer Service και να αυξάνει την εμπειρία της εξυπηρέτησης που λαμβάνουν οι πελάτες, τρέχοντας παράλληλα τον εσωτερικό έλεγχο καθώς και τις πιστοποιήσεις ISO.
Παράλληλα και ενώ η Synergy μεγάλωνε παρουσιαστήκαν νέες ανάγκες και νέες προκλήσεις, τότε της ανατέθηκε ο ρόλος του Key account manager για την καλύτερη εξυπηρετεί πελατών.
Από το 2015 μέχρι και σήμερα είναι Account Director και μαζί με τις 5 ομάδες της Synergy όλο το πελατολόγιο της Εταιρίας, αναπτύσσοντας συνεχώς νέες πρακτικές καλύτερης εξυπηρέτησης και έχοντας πάντα ως γνώμονα, η Synergy να παρέχει μία μοναδική εμπειρία συνεργασίας στους πελάτες της.