e-Commerce
Παρεχόμενες υπηρεσίες
Το τοπίο στο παραδοσιακό λιανεμπόριο αλλάζει επιταχυνόμενα και με την τάση για ψηφιακές αγορές να μεγαλώνει γεωμετρικά, λόγω των νέων αναγκών που προκύπτουν.
Το Omnichannel λιανεμπόριο παίρνει τα ηνία από το παραδοσιακό, το οποίο μέχρι πρότινος κατείχε το μεγαλύτερο μερίδιο της πίτας της αγοράς. Επίσης, το Omnichannel είναι μία ολιστική προσέγγιση για το e-commerce προσφέροντας στους πελάτες μία ενοποιημένη εμπειρία αγοράς προϊόντων αλλά και υπηρεσιών.
Έτσι, οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να προμηθευτούν – αλλά και να πληρώσουν – προϊόντα και υπηρεσίες με διάφορους τρόπους. Πλέον, εκτός από το φυσικό κατάστημα με πληρωμή με μετρητά ή κάρτα, ο καταναλωτής έχει την επιλογή της αγοράς μέσω website, app, social media κ.α. και της πληρωμής με, κάρτα, Paypal, ηλεκτρονική κατάθεση κλπ.
Είναι σημαντικό, οι εταιρίες οι οποίες πωλούν και μέσω των ψηφιακών μέσων, να μπορούν ανά πάσα στιγμή να υποστηρίξουν τις απαιτήσεις των πελατών στο νέο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο ψηφιακό λιανεμπόριο. Για να είναι αυτό εφικτό, είναι εξαιρετικά σημαντικό να επιτευχθεί απόλυτη ψηφιακή εναρμόνιση με τα Logistics και την Εφοδιαστική Αλυσίδα.
Η Synergy, ως μια εταιρία 3PL που ξεχωρίζει για το πάθος της για καινοτομία και διαρκή τεχνολογική εξέλιξη, μπορεί να επιτύχει την απόλυτη ψηφιακή εναρμόνιση. Διαθέτοντας τον ιδανικό συνδυασμό έμπειρου ανθρώπινου δυναμικού και τεχνολογιών αιχμής, η Synergy μπορεί να παράσχει αποτελεσματικές, tailor-made λύσεις για το e-commerce, προσφέροντας το καλύτερο customer experience στους πελάτες της και συμβάλλοντας καίρια στην ικανοποίηση του τελικού καταναλωτή.
Πιο συγκεκριμένα οι υπηρεσίες που παρέχονται είναι:
- Η παρακολούθηση του αποθέματος σε πραγματικό χρόνο (Real-time inventory).
- Η πρόβλεψη της ζήτησης (Demand forecasting).
- Η παροχή ειδοποιήσεων αναφορικά με το status των προϊόντων (Status Alerts).
- Η ενσωμάτωση συστημάτων (Systems integration).
- Η ευελιξία και η επεκτασιμότητα στο κάθε έργο (Flexibility and scalability).
- Track and Τrace.