
Υπηρεσίες 4PL

Η επέκταση του επιχειρησιακού μοντέλου της Synergy περιλαμβάνει και την υπηρεσία 4PL. Το επιχειρησιακό μοντέλο βασίζεται στην έννοια του 4PL, κάτι που σημαίνει πως η Εταιρία δραστηριοποιείται ως διαχειριστής του λογαριασμού μεταξύ του πελάτη και των κατάλληλων συνεργατών που εκτελούν το έργο – είτε 3PL, είτε μεταφορικών εταιριών. Ο κύριος στόχος είναι η ευθυγράμμιση και η τυποποίηση των ποσοτικών και ποιοτικών στοιχείων των αποθετών, κυρίως αυτών που έχουν στόχο την εκτός Ελλάδας δραστηριοποίησή τους. Η εμπειρία της Synergy ως 3PL, της δίνει τη δυνατότητα να εφαρμόζει σε όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας – πάντα προς όφελος του πελάτη – και της επιτρέπει να σχεδιάζει μακροχρόνιες λύσεις με ευέλικτες διαδικασίες.
Οι κάτωθι δραστηριότητες είναι αυτές που εκτελούνται σε καθημερινή βάση από την Synergy, όπως:
- Process Management
- IT – Συστήματα – Επικοινωνίες
- Account Management
- Τιμολόγηση
- Reporting
- Προτάσεις βελτίωσης –ανασχεδιασμός
Καθώς οι συντελεστές κόστους έχουν μεγάλη σημασία, η Synergy έχει σαν στόχο άμεσα και έμμεσα οφέλη, με ανάλυση εις βάθος κάθε δραστηριότητας, καθώς και την εφαρμογή βέλτιστων διαδικασιών και πρακτικών.