Υπηρεσίες 4PL
Η επέκταση του επιχειρησιακού μοντέλου της Synergy περιλαμβάνει και την υπηρεσία 4PL. Το επιχειρησιακό μοντέλο βασίζεται στην έννοια του 4PL, κάτι που σημαίνει πως η Εταιρία δραστηριοποιείται ως διαχειριστής του λογαριασμού μεταξύ του πελάτη και των κατάλληλων συνεργατών που εκτελούν το έργο – είτε εταιρίες 3PL, είτε μεταφορικών εταιριών.
Ο κύριος στόχος της είναι η ευθυγράμμιση και η τυποποίηση των ποσοτικών και ποιοτικών στοιχείων των αποθετών, κυρίως αυτών που έχουν στόχο την εκτός Ελλάδας δραστηριοποίησή τους. Η εμπειρία της Synergy ως 3PL, της δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάζει και να εφαρμόζει σε όλο το φάσμα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας – πάντα προς όφελος του πελάτη –μακροχρόνιες λύσεις με ευέλικτες διαδικασίες.
Οι κάτωθι δραστηριότητες είναι κάποιες από αυτές που εκτελούνται σε καθημερινή βάση από την Synergy:
- Process Management
- IT – Συστήματα – Επικοινωνίες
- Account Management
- Τιμολόγηση
- Reporting
- Προτάσεις βελτίωσης – ανασχεδιασμός
Καθώς οι συντελεστές κόστους έχουν μεγάλη σημασία, η Synergy έχει σαν στόχο άμεσα και έμμεσα οφέλη, με ανάλυση κάθε δραστηριότητας εις βάθος, καθώς και εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών και διαδικασιών.