Special Projects

Η Synergy διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία και το κατάλληλα εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό για την οργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας special projects. Για την Εταιρία μας το Event Management αποτελεί μια ξεχωριστή υπηρεσία που απαρτίζεται από τις εξής φάσεις:

- Καθορισμός Project Manager
- Καταγραφή και ανάλυση των αναγκών των Διευθύνσεων Πωλήσεων & Marketing
- Συντονισμός όλων των απαραίτητων πόρων
- Σχεδιασμός project plan
- Προγραμματισμός και επικοινωνία με όλα τα εμπλεκόμενα τρίτα μέρη
- Συνεχές monitoring και reporting από τον Project Manager
- Διαθεσιμότητα 24h και άμεση απόκριση στις κλήσεις πελατών
- Tελικός Απολογισμός

Synergy A.E. All Rights Reserved. ©2019